VVV promotieavond 2014

De VVV promotieavond op Vakantiepark De Krim werd woensdagavond 2 april goed bezocht. Hans Schraders en Stephan Fellinger lieten zien welke mogelijkheden de digitalisering en opkomst van sociale media ons de komende jaren bieden.

Nu zoeken we de informatie op internet zelf nog op, straks komt die ongevraagd naar ons toe, vertelde Hans Schraders. Niet alleen onze Ipad en televisie, maar ook de badkamerspiegel zal ons van informatie gaan voorzien die op onze behoefte is afgepast. Door daar nu al op te anticiperen, kan de VVV zich nog beter in de markt zetten dan nu al gebeurt.

Want gelukkig maakt het op internet maakt het niet uit hoe groot je bent. "Kleine, inventieve, creatieve partijen kunnen een grote voorsprong nemen op de grote spelers", aldus Stephan Fellinger. "Gebruik je gezond verstand, hou het simpel, wees snel & flexibel". In vogelvlucht liet hij zien hoe je de huidige ontwikkeling van het internet in je voordeel kunt ombuigen. Win vertrouwen door waar te maken wat je belooft en je niet beter voor te doen dan je bent. Krijg aandacht door relevant te zijn en het leuk te vinden wat je doet. En: sociale media doen niet aan kantooruren, besteed ook daarbuiten tijd aan je (mogelijke) klant.

De presentatie van VVV directeur Wouter de Waal

De presentatie van Hans Schrader

De presentatie van Stephan Fellinger

De toespraak van TOP manager ledenorganisatie Michel Gregoire vindt u hier.

Ondernemer uitgelicht

Twitter