De Krim Texel aan de slag voor de KNRM
Vandaag nemen Jolanda Kamphuis en Sylvia Jansen van De Krim Texel een hele dag belangeloos deel aan het belevingsevenement ‘Captain of Sales’ van de ‘Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij’ (KNRM). Zij gaan daar de “strijd” aan met tientallen andere teams om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de KNRM.
Texel en de KNRM
“Texel is onlosmakelijk verbonden met de zee. Texelaars hebben allemaal een belang bij een veilige zee, voor werk of plezier” zegt Iwan Groothuis, directeur van De Krim Texel. “De helden van de KNRM zetten zich dagelijks vrijwillig in om mensen in nood te redden. Het is bijna onvoorstelbaar met het belangrijke werk wat zij doen, maar de KNRM is volledig afhankelijk van donaties. Daarom vinden wij het belangrijk de KNRM te steunen. We hebben onze collega’s Jolanda Kamphuis en Sylvia Jansen als team aangemeld, zij gaan tijdens ‘Captain of Sales’ hun best doen om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel.”
Captain of Sales
‘Captain of Sales’ is een belevingsevenement van de KNRM. De deelnemende (sales) teams gaan middels uitdagende opdrachten donaties werven. Naast de opdrachten zullen vooral de hoogste som aan donaties en het grootste mediabereik bepalend zijn wie uiteindelijk de titel ‘Captain of Sales’ wint. “Mochten we de titel winnen, dan is dat natuurlijk een leuke bijkomstigheid. Maar we vinden het veel belangrijker om namens De Krim Texel, maar vooral ook uit naam van Texel, de KNRM te steunen. Wij zouden het fantastisch vinden wanneer meer Texelaars en ondernemers op het eiland aansluiten bij deze actie, zodat we gezamenlijk zo veel mogelijk geld in zamelen voor dit voor Texel zo belangrijke goede doel” aldus Groothuis.
Oproep
De Krim Texel doet een oproep aan Texelaars en ondernemers op Texel om ook een donatie te doen. U kunt ook helpen door informatie op sociale media te delen over het goede werk van de KNRM en anderen te inspireren tot doneren. Gebruik hierbij #costeam12. Meer informatie vindt u op www.krim.nl/cos.
Doneren kan via: